Informacije o dostavi

Naručenu robu na području cele Srbije dostavlja naš partner “AKS”, direktno u Vaš dom, odnosno na adresu koju navedete u porudžbenici. Dostava se vrši u roku od najviše 5 radnih dana od datuma porudžbine. Porudžbine koje primimo nakon 14:00 časova biće obrađene sledećeg radnog dana.

Ako osoba koja je naručila (koja preuzima) proizvod prilikom dostave nije kod kuće, dostavljač će na navedenoj adresi ostaviti "obaveštenje o prispeću pošiljke" na kojoj će biti naveden telefonski broj za dogovor oko termina ponovljene dostave u periodu od 5 dana. Nakon tog roka pošiljka se vraća pošiljaocu.

Osnovna cena svake dostave zavisi od težine i vrednosti pošiljke a prema cenovniku koji Eurofish d.o.o. ima ugovoren sa AKS kurirskom službom. Za sve pošiljke čija vrednost prelazi 2.000 dinara trošak slanja snosi Eurofish d.o.o.

Ukoliko niste primili robu ili obaveštenje o isporuci u očekivanom vremenu, molimo Vas da nas o tome neodložno obavestite, kako bi preduzeli radnje pronalaska pošiljke ili kako bi se poslala zamenska pošiljka.


Ispravnost pošiljke i reklamacije


Prilikom dostave robe, molimo Vas da sadržaj i ispravnost pošiljke proverite u prisustvu kurira, posebno obratite pažnju ukoliko primetite da je paket oštećen. Ukoliko primetite nedostatke ili oštećenja neophodno je da kurir sačini zapisnik o nedostacima.

Slika koja ilustruje proizvod na Internet stranici ne mora u potpunosti odgovarati stvarnom izgledu proizvoda.

Ukoliko dostavljeni proizvod ima kvalitativni nedostatak koji nije bilo moguće uočiti prilikom preuzimanja robe, molimo Vas da nam takav proizvod reklamirate na e-mail: eurofishbg[at]gmail.com kako bismo dogovorili povrat i zamenu takvog proizvoda

Reklamaciju možete podneti elektronski, lično ili poštom. Kotakt adresa za reklamaciju je eurofishbg[at]gmail.com.

Po prijemu reklamacije dobićete te povratni odgovor da je reklamacija primljena kao i broj pod kojim je zavedena. U zakonskom roku od 8 dana biće Vam poslat odgovor na reklamaciju i ponuđena rešenja za nastali problem. Reklamaciju možete podneti u slobodnoj formi uz navođenje svih relevantnih podataka ili popunjavanjem obrasca.

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl. glasnik RS br. 62/2014), potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu tj. da odustane od kupovine, u roku od 14 dana bez navođenja razloga i dodatnih troškova osim troškova vraćanja robe (poštarina).

Potrošač ostvaruje pravo na odustanak, popunjavanjem i potpisivanjem obrasca za odustanak od ugovora o kupovini na daljinu i dostavom potpisanom obrasca na e-mail eurofishbg[at]gmail.com.

Prijem obrasca ćemo Vam potvrditi u pisanom ili elektronskom obliku a uz potvrdu ćemo Vam dostaviti insturkcije povraćaj robe. Podaci koje navedete koriste se isključivo u cilju evidentiranja izmena u prometu robe.


Izjava odustanka od Ugovora o kupvini na daljinu.

Obrazac za reklamaciju.